Prin auditul SSM, expertii Work Management vor evalua, modul în care compania dumneavoastra respecta reglementarile legale în vigoare, în domeniul în care va desfasurati activitatea. În urma auditului, veti primi un plan de masuri tehnice si organizatorice, pentru ca dumneavoastra sa va desfasurati activitatea, în deplina siguranta.
Vom verifica:
- existenta documentatiei si conformarea cu activitatile prestate si locurile de munca existente;
- modul în care angajatii dumneavoastra cunosc responsabilitatile în domeniul Securitatii si Sanatatii în Munca;
- respectarea cerintelor minime referitoare la echipamentele de munca si a echipamentelor individuale de protectie; - respectarea cerintelor minime privind mediul de munca;
- modul în care se efectueaza manipularea maselor; - daca este implementata semnalizarea minima de securitate; - modul în care se desfasoara supravegherea sanatatii lucratorilor;
- alte aspecte, în functie de caz si de activitatea dumneavoastra (cerintelor minime privind santierele temporare si mobile, cerintelor minime privind protectia maternitatii, etc).
Suplimentar, va putem oferi suport pentru implemenatarea certificarii ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, SMSI ISO 27001.
Prin aceasta lucrare, expertii Work Management, identifica factorii de risc existenti în cadrul companiei dumneavoastra si evalueaza dimensiunea acestora, raportandu-se la importanta si frecventa consecintelor, asupra securitatii si sanatatii angajatilor.
Evaluarea riscurilor de accidentare si îmbolnavire profesionala, are ca si scop identificarea si punerea în practica a masurilor pentru riscurile identificate în ordine descrescatoare a nivelului partial de risc. Alegerea metodei de evaluare depinde de: tipul activitatii si al echipamentelor utilizate, numarul de lucratori implicati, conditiile de munca, caracteristicile particulare ale locului de munca si riscurile specifice. Ulterior, se intocmeste Planul de Prevenire si Protectie, pe baza riscurilor identificate la locurile de munca / posturile de lucru, specifice activitatilor desfasurate si a echipamentelor de munca utilizate în cadrul societatii.
Procedura de evaluare a riscurilor profesionale poate fi rezumata dupa cum urmeaza:
- Identificarea pericolului
- Eliminarea pericolului, daca este rezonabil posibil
- Analizarea pericolului, daca acesta nu poate fi eliminat si evaluarea riscului
- Luarea de masuri pentru a limita consecintele
- Supravegherea riscurilor
- Metode si instrumente de evaluare a riscurilor.
Evaluarea riscurilor de accidente si îmbolnaviri profesionale se face pentru fiecare loc de munca (angajatii care sunt expusi la acelasi risc, având activitati similare sau apropiate).