Realizarea documentatiei necesare pentru respectarea legislatiei
în vigoare în domeniul securitatii si sanatatii în munca
Aceasta documentatie cuprinde:
Regulamentul de Ordine Interioara
Fisa postului
Instructiuni specifice de securitate, sanatate si protectia muncii pentru fiecare loc de munca
Evidenta zonelor cu risc ridicat
Întocmirea planului de actiune în caz de pericol grav si iminent (acolo unde este cazul)
Fisele individuale de instructaj pentru sanatatea, securitatea si protectia muncii
Stabilirea zonelor ce necesita semnalizare de securitate si sanatate în munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 971/2006 privind cerintele minime pentru semnalizarea de securitate si/sau sanatate la locul de munca
Elaborarea deciziilor interne de organizare a activitatii de securitate si sanatate în munca impuse de lege
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.