Serviciile Xerox de automatizare a fluxurilor de lucruAfla?i cum vă putem ajuta să vă optimiza?i procesele de business în ceea ce prive?te timpul ?i numărul de pa?i necesari.
Evita?i procesele greoaie din organiza?ia dumneavoastră care risipesc timp ?i bani. Serviciile noastre de automatizare a fluxurilor de lucru sunt primul pas în vederea cre?terii productivită?ii ?i transformării digitale.
Solu?ii pentru automatizarea fluxurilor de lucru
- Managementul conformită?ii: Eficientiza?i managementul informa?iilor controlate, accelera?i trasabilitatea documentelor ?i îmbunătă?i?i raportările de audit.
- Servicii de evaluare a fluxurilor de lucru: Câ?tiga?i o privire de ansamblu asupra proceselor de business bazate pe documente. Cu ajutorul suportului vizual dinamic, vă arătăm acele zone care ar avea nevoie de automatizarea sau optimizarea fluxurilor de lucru. De asemenea, vă oferim o nouă perspectivă asupra tendin?elor în procesele de business, a costurilor cu hârtia ?i a stocării, precum ?i detalii amănun?ite privind procesele.
- Procesarea automată a facturilor: Reduce?i timpul, costurile ?i complexitatea ac?iunilor necesare pentru colectarea, trimiterea ?i aprobarea facturilor, de oriunde ar proveni acestea, fără a produce schimbări majore în modul în care lucra?i în prezent.
- Managementul ciclului de via?a al documentelor: Automatiza?i ac?iunile recurente, cum ar fi publicarea, distribuirea ?i expirarea documentelor ce ?in de conformitate. Gestiona?i mai eficient documentele din momentul în care au fost create sau actualizate, până când nu mai sunt necesare sau sunt distruse.
- Plă?i: Gestiona?i în mediul electronic documentele ?i datele ce ?in de procesele de plă?i, mai rapid ?i mai precis.
- Încasări: Digitiza?i procesele manuale – cum ar fi cecurile pe hârtie ?i ordinele de plată – pentru a reduce DSO ?i a îmbunătă?i vizibilitatea cash flow-ului.
- Integrarea noilor angaja?i: Monitoriza?i întregul proces de induc?ie al angaja?ilor ?i gestiona?i sarcinile din mai multe departamente via un singur punct care vă permite să automatiza?i ac?iunile ?i să cre?te?i vizibilitatea.
- Serviciile Xerox de Document Analytics: Vă ajutăm să în?elege?i cum, unde ?i de ce sunt utilizate documentele, pentru a putea apoi să lucra?i mai eficient prin intermediul digitizării, optimizării fluxurilor de lucru ?i accesului distribuit.