serviciul nostru complet pentru mutarea sediului dvs presupune:
- Planificarea intregului proces;
- Furnizarea cutiilor, etichetelor, benzii adezive in avans pentru ca angajatii dvs. sa isi impacheteze singuri birotica;
- Puteti opta sa impachetam noi aceste obiecte;
- impachetarea arhivei in cutii;
- Demontarea si ambalarea mobilierului;
- Ambalarea echipamentelor IT in cutii speciale din plastic;
- Manipularea, incarcarea, descarcarea;
- Remontarea mobilierului si asezarea pe pozitiile finale;
- Preluarea ambalajelor;
Impachetarea:
Echipajul nostru specializat va impacheta toate obiectele, de la birotica la electronice, IT si mobilier. Vom folosi:
- Cutii de plastic pentru IT;
- Cutii de carton pentru arhiva, care pot fi furnizate si in avans;
- Folie cu bule pentru obiectele fragile;
- Paturi, placi din carton, folie stretch pentru a proteja obiectele mari de zgaraieturi si praf;
- Pentru obiectele foarte fragile, va putem pune la dispozitie ambalaje speciale, cum ar fi cutii din lemn, polistiren;
Suntem flexibili, puteti opta pentru mutarea in week-end sau in afara orelor de program pentru a nu perturba activitatea companiei.
De asemenea avem incheiate polite de asigurare pentru mai multa siguranta.
Putem furniza o gama intreaga de servicii auxiliare:
- Servicii de depozitare.
- Manipularea si mutarea obiectelor grele: safe-uri, pianine, echipamente IT, utilaje.
- Transportul si asamblarea mobilierului nou.
- Preluarea mobilierului vechi.
- Manipularea mobilierului in cazul reamenajarii.
Si multe altele… Nu ezitati sa ne contactati.