Asiguram servicii complete pentru contabilitatea asociatiilor de proprietari, in partida simpla sau dubla, prin personal calificat, cu vasta experienta in domeniu. Venim in sprijinul dumneavoastra in tot ceea ce priveste activitatea financiar-contabila a asociatiei, acordand suportul necesar ori de cate ori este necesar. Totodata, colaboram strans cu beneficiarii serviciilor noastre pentru solutionarea aspectelor sesizate.
Efectuam toata gama de servicii din aria financiar-contabila pentru asociatiile de proprietari
Serviciile de administrare financiar-contabila sunt organizate in conformitate cu prevederile legii 196/2018:
Organizarea contabilitatii in partida simpla sau dubla, conform prevederilor legale si intocmirea registrelor specifice.
Repartizarea cheltuielilor si intocmirea listelor de plata, cu ajutorul aplicatiilor specializate, ce asigura acces in timp real la datele de interes pentru beneficiari;
Incasarea cotelor de cheltuieli atat numerar, cat si online, oferind multiple posibilitati de plata, totul sigur si transparent.
Contabilitatea asociatiei este organizata cu ajutorul programelor software dedicate, în conditiile legii.
Activitatea noastra este asigurata de o polita de asigurare.
Pentru protejarea intereselor proprietarilor si ale asociatiei de proprietari împotriva riscurilor aferente activitatii de administrare într-un condominiu, societatea noastra va pune la dispozite polita de asigurare de raspundere civila profesionala.
Plata online a cotelor de intretinere
În vederea platii cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari va punem la dispozitie o platforma online pentru plata.