Pentru fiscalizarea unei case de marcat sunt necesari urmatorii pasi:
Dupa achizitionarea unei case de marcat trebuie intocmit dosarul ce se depune ulterior la Directia Generala a Finantelor Publice (D.G.F.P.) de judet, respectiv a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala se afla punctul de lucru (Atentie! Nu cea a sediului social!).
Pasul 1
Dosarul trebuie sa contina urmatoarele:
De la firma dvs:
- Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
- Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF)- doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
- Copie dupa certificatul constatator, si rezolutia O.R.C., inclusiv mentiunile pentru punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat;
- Copie dupa contractul de inchiriere/comodat de la adresa unde se va instala casa de marcat;
- Copie dupa BI/CI al administratorului/delegat;
- Pentru regim volant trebuie sa aveti Certificat constatator pentru activitati desfasurate la terti (exemplu : coduri CAEN: 4789 sau 4799 ). De asemenea mai trebuie copie la contractul de inchiriere sau comodat de la sediul firmei.
De la noi:
- Copie dupa factura si chitanta prin care se face dovada achizitionarii casei de marcat;
- Copie dupa avizul de distributie si service pentru modelul achizitionat;
- Copie dupa Certificatul de Garantie;
- Copie dupa Procesul Verbal de sigilare a casei de marcat;
- Doua exemplare a cererei tip pentru atribuirea nurmarului de ordine a seriei fiscale.
- Un exemplar declaratie tip pentru adresa unde se instaleaza casa de marcat
NOTA: Va rugam sa retineti faptul ca la D.G.F.P. vi se pot solicita si alte documente pe care directia respectiva le considera necesare pentru completarea dosarului. Depunerea dosarului pentru D.G.F.P. Bucuresti si judetul Ilfov se face pe Str. Dimitrie Gerota Nr. 13, Parter, Camera 1, Sector 2.Certificatul de Atribuire a Numarului de Ordine se elibereaza in 4 zile lucratoare.
Pasul 2 :
Fiscalizarea, instruirea si programarea articolelor sunt servicii oferite GRATUIT la punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat sau la sediul nostru din Str. Orsova Nr.7, atat pentru Bucuresti, cat si pentru judetul Ilfov ( localitatile limitrofe ). Dupa obtinerea seriei fiscale, va rugam se ne contactati la nr .de telefon 0731.554.555 sau 021/430.53.15 pentru a stabili impreuna data si locul unde se va face fiscalizarea.
Pasul 3:
In maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa va prezentati la Administratia Financiara de care apartine punctul de lucru pentru vizarea declaratiilor de instalare intocmite la momentul fiscalizarii.
Dosarul va contine :
- Declaratia de instalare in 4 exemplare;
- Certificatul de la D.G.F.P in original si copie;
- Cartea de interventii si Registrul Special;
- Copie dupa CUI;
- Copie dupa CIF (doar in cazul firmelor platitoare de TVA);
- Copie C.I.persoana mentionata in declaratia de instalare
- Primul BON FISCAL si primul Raport Z.
Daca sediul social al firmei nu se afla in aceeasi raza teritoriala cu cea a punctului de lucru , trebuie sa mergeti pentru a viza Registrul Special si la Administratia Financiara unde isi are sediul firma, cu urmatoarele acte:
- Registrul special;
- Cartea de interventie vizata de A.F. a sediului social;
- Copie de pe declaratia de instalare vizata de Administratia Financiara de sediu;
- Copie + original a certificatului de la D.G.F.P.;
- Copie dupa CUI;
- Copie dupa CIF (numai daca firma d-stra este platitoare de TVA);
- Copie C.I.persoana mentionata in declaratia de instalare
Informatii utile:
- Pentru depunerea si ridicarea dosarului de la ANAF se poate ocupa societatea noastra, in baza unei imputerniciri (cost suplimentar de 75 lei TVA inclus , pentru care veti primi factura fiscala aferenta sumei platite) si de asemenea inregistrarea declaratiilor de instalare la Administratia Financiara de sediu (zona Bucuresti si Ilfov)si Administratia Financiara punct de lucru (zona Bucuresti si Ilfov) cost suplimentar 75 lei TVA inclus , pentru care veti primi factura fiscala aferenta sumei platite. Serviciul complet 150 lei TVA inclus.
- Primele 50 de articole vor fi introduse manual, gratuit, de catre tehnicianul de service. In situatia in care aveti peste 50 articole, va rugam sa pregatiti o lista in format .xls si noi le vom transfera in casa de marcat, indiferent de numarul acestora, GRATUIT. In functie de modelul acesteia, numarul maxim de articole ce pot fi programate este limitat. Va rugam sa trimiteti fisierul pe email cu minim o zi inainte de fiscalizare pentru a avea timp sa pregatim fisierul corespunzator pentru modelul casei de marcat achizitionat de dvs.
- Copie a Declaratiei de Instalare vizata obligatoriu de Administratia Financiara unde se afla punctul de lucru al firmei , trebuie depusa la D.G.F.P., in maxim 7 zile de la primirea Certificatului de Atribuire a Numarului de Ordine.
- Un alt exemplar al Declaratiei de Instalare trebuie sa ajunga si la unitatea de service care a instalat casa de marcat.
Va recomandam ca inainte de achizitionarea unei case de marcat sa ne descrieti sumar tipul de activitate al firmei pentru a va putea face o recomandare cat mai precisa. FACILITATI oferite de ZEUS SERVICE SRL:
- Livrare GRATUITA in BUCURESTI si ILFOV - localitatile limitrofe
- Fiscalizarea si instruirea personalului se ofera GRATUIT la punctul de lucru al clientului sau la sediul nostru;
- Pregatirea dosarului pentru obtinerea Seriei Fiscale de la ANAF se face GRATUIT;
- Depunerea si ridicarea dosarului la DGFP pentru obtinerea serie fiscale contra taxei de 75 lei (TVA inclus) pe baza unei imputerniciri;
- Depunerea dosarului la Administratia de care apartine sediul social (BUCURESTI si ILFOV) si la Administratia de care apartine punctul de lucru (BUCURESTI si ILFOV) dupa fiscalizare contra taxei de 75 lei (TVA inclus) pe baza unei imputerniciri;
- Asistenta telefonica GRATUITA pentru clientii nostrii;
- Pretul casei de marcat nu este conditionat de incheierea unui contract de service tip abonament;
- Oferim cel mai complet si ieftin contract de service cu multe avantaje pentru client.
- Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la nr. de telefon 0731.554.555; 021/430.53.15 sau adresa de e-mail office@zeusservice.ro.
Regasiti mai jos diverse proceduri aplicabile schimbarilor survenite in functionarea caselor de marcat:
- PROCEDURA DE SCHIMBARE A LOCATIEI DE FUNCTIONARE A UNEI CASE DE MARCAT
- PROCEDURA DE TRANSFER A UNEI CASE DE MARCAT PE O ALTA SOCIETATE
- PROCEDURA pentru DEFISCALIZARE CASA DE MARCAT LA INCHIDEREA PUNCT DE LUCRU