Inființata în anul 2007, societatea SDA a aparut din nevoia crescanda a zonei Brașov pentru un spațiu dedicat de arhivare și gestionare a documentelor, ca o inițiativa privata în scopul satisfacerii cerințelor pieței locale.
Odata cu stabilizarea conjuncturii economice și a integrarii europene a aparut în mod natural și în Romania, cererea pentru servicii de arhivare profesionale.
Datorita poziționarii în centrul țarii, putem gestiona eficient arhivele firmelor sau filialelor din orice județ al țarii.
Spațiul disponibil arhivelor, este de peste 100.000 metri liniari de arhiva și este dotat în conformitate cu normele în vigoare, astfel incat sa ofere un grad maxim de siguranța și ușurința în exploatare. Putem pune la dispoziția clienților, sali de lectura pentru consultarea arhivelor și le asiguram logistica necesara pentru efectuarea de copii, scanare de documente și acces la internet.
Serviciile complete și complexe sunt gandite în așa fel, încat sa preia toata sarcina și problemele generate de menținerea în bune condiții a unui fond arhivistic, la cele mai avantajoase costuri:
Depozitare documente
Arhivare si legatorie documente
Manipulare documente
Consultare documente
Transport și curierat
Arhivare digitala documente
Distrugere documente
Folosind doar materiale de cea mai buna calitate pentru gestionarea documentelor, va oferim cutii, coperți, etichete și elemente de legare profesionale.
Spațiul este dotat cu sisteme de supraveghere video, alarmare și stingere a incendiului, complet automatizate, pentru ca informațiile dumneavoastra sa fie în maxima siguranța și confidențialitate.
Va garantam calitatea serviciilor noastre și siguranța documentelor dumneavoastra!
Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate.